Fajne wyczucie stylu, plakat bardzo na topie. Kto w dzisiejszych czasach nie ma ręki przyklejonej do telefonu i nie kładzie się z nim do łóżka żeby przed spaniem i tuż po wstaniu być "na bieżąco".
O to właśnie chodzi. Ja też łapie się na tym, że portfela mogę zapomnieć, ale czy mam telefon sprawdzam 3 razy przed wyjściem z domu..
ciekawe w sumie będzie przejrzeć siebie samą w tej krytyce współczesności zaserwowanej przez Komase. Może nie jest ze mną jeszcze tak źle
no niby ja, ale mogę zaobserwować wśród znajomych, że to ma miejsce. Niestety. Plakat jest strzałem w dziesiątkę, fajny wizualnie.
Dzięki, chętnie sprawdzę jej prace. Bardzo kreatywnie podeszła do tematu, od razu się rzuca w oczy fajnie zinterpretowana choroba współczesnego wieku.
Fakt, ten też jest na miarę współczesności. Nawet nie wiem czy ten nowy nie podoba mi się bardziej. :)
Ludzie w słuchawkach na różowo to portret wspołczesnego swiata? Nie przesadzałabym, aż tak z wielkimi słowami, ale plakat na pewno ma cos w sobie.
Moim zdaniem jest to symboliczne przedstawienie współczesności w odniesieniu do tematu filmu. Ludzi w słuchawkach widzę jako ludzi uwięzionych, zniewolonych swoimi słabościami. Zamkniętych w dzisiejszych realiach. To moje zdanie, każdy może widzieć to inaczej.
Ani "fajny" ani oryginalny. Ani jeden ani drugi. Nachalne ikonki na słuchawkach. To przekaz godny popUpów. Smutne to jest to, że tylko takie "popularyzacje"maja szanse na zwrócenie uwagi. Gdzie podziała się polska szkoła plakatów. Pewnie robi plakaty w GB.
Oryginalny? Dla mnie mega przypomina plakat Filmu Nerve z 2016 roku. W dodatku tematyka w jakimś stopniu podobna.
Faktycznie kolorystyka jest bardzo podobna. Może była inspiracją dla twórców. Nie zmienia to faktu, ze dla mnie nadal jest spoko